Telemarketing

Dit is een facilitair callcenter, met de betrokkenheid en het kennisniveau van een inhouse callcenter. Het is mogelijk dit callcenter via SCC in te zetten, of uw mensen te laten trainen volgens de methodieken en gesprekstechnieken die Telcare Services hanteert.

Sleutelwoorden voor het succes zijn

  • Luisteren in plaats van vertellen
  • Koopsignalen oppakken en vertalen naar afspraken
  • Niet nu, maar wanneer dan wel, oftewel een pijplijn van prospects opbouwen

Trainingen worden altijd op maat ontwikkeld. Aan de hand van meeluistersessies wordt het niveau van de belmedewerkers in kaart gebracht. Op die manier kan medewerkerspecifiek worden getraind. In diezelfde meeluistersessies worden cases ontwikkeld, die naadloos aansluiten op de dagelijkse praktijk. Wanneer meeluistersessies niet mogelijk zijn, kan hetzelfde worden gerealiseerd aan de hand van mysterycalls.

Tijdens de training worden theorie en praktijk met elkaar afgewisseld en oefenen uw medewerkers met elkaar. Op die manier kunnen ze elkaar ook in de praktijk gerichter ondersteunen. Trainingen vinden plaats aan de hand van minimaal twee sessies, die met een tussenduur van tenminste twee weken na elkaar plaatsvinden.