Sinds 1997 helpt SCC, Strategic Customer Care, organisaties met het binden en boeien van klanten en medewerkers. Op die manier helpen we organisaties klantgerichter te ondernemen en zo veel mogelijk buiten prijsconcurrentie te blijven. Hiertoe hebben we verschillende methodieken ontwikkeld die bij vele, zowel profit als non profit, organisaties inmiddels succesvol zijn ingezet.
SCC, Strategic Customer Care, is in 1997 opgericht door Solange Walop (1973). Tijdens haar afstuderen ontwikkelde zij Total Customer Care (TCC) en de TCC-scan waarmee organisaties zich kunnen positioneren in welke mate zij klantgericht ondernemen. Naast literatuurstudies bestond een groot deel van haar onderzoek uit interviews met best in class organisaties.
lees meerWe weten allemaal dat
...desondanks blijft het moeilijk om het tij te keren. Een blik van buitenaf door een onafhankelijke derde helpt hierbij. Niet alleen om de klantvisie in uw organisatie te krijgen, maar ook om het roer definitief om te gooien en niet alleen de financiële winst, maar ook de winst in de vorm van werkplezier te optimaliseren.
lees meerSinds 1997 is SCC Consultancy gespecialiseerd in klantgericht ondernemen en het uitnutten van concurrentievoordelen. We helpen onze klanten op uiteenlopende manieren om buiten prijsconcurentie te komen en te blijven. Hiertoe hebben we een outside-in benadering ontwikkeld, die ten grondslag ligt aan de verschillende diensten, concepten en communicatietrajecten, die we inmiddels bij vele, zowel profit als non profit, organisaties succesvol hebben ingezet.
lees meer